سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، روزی اش را به اندازه قرار می دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

فراخوان یادواره

ارسال‌کننده : ستاد یادواره شهید دهداری در : 86/4/22 9:1 عصر

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب/23)

شهادت هنر مردان خداست .امام خمینی(ره)

جانباز شیمیایی حجت الاسلام و المسلمین شهید داوو د دهداری – رضوان الله علیه - در طول زندگی پرکار و بربار خویش الگوی عینی و عملی زندگی مردان خدا را به ما نشان دارد و آن را با ختم به شهادت بیش از پیش تایید و تفسیر نمود .

   همه ما که در خانه و جبهه و حوزه و دانشگاه و ... او را دیده ایم ، مجاهدت دلیرانه اش را در سالهای دفاع مقدس و تلاش و خستگی ناپذیری وی در خدمت به مردم و دست پر مهر پدرانه اش را بر سر سربازان امام زمان (عج) ، نیز شوق او به عبادت حق و ارادت به آسان اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) را شاهد بوده ایم .

    همچنین توفیقات ایشان در راه کسب علم و معرفت در فقه و تفسیر و فلسفه و ... و اشتیاق وصف ناپذیرش را در اشاعه فرهنگ انتظار و مهدویت ،دیده و شنیده ایم .

    ... او پس از سالها تحمل رنج ناشی از مجروحیت شیمیایی در سوم مهر 1385 مصادف با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان ، به دیار وجه الله شتافت و ما را تنها با یاد شیرین و خاطرات زیبای خود رها کرد .

   اینک در راستای گرامیداشت یاد وخاطره‌‌‌ی این شهید بزرگوار ودر آستانه‌ی سالروز شهادت استادشهید ،جمعی از شاگردان و ارادتمندان ایشان با فراهم نمودن مقدمات مرکزی تحت عنوان «ستاد یادواره‌ی شهید دهداری-رضوان‌الله‌علیه-» برآن شده اند آثار (مقاله، دست نوشته،عکس، فیلم و ...) ،ایده ها ی اجرایی وپژوهشی وخاطره‌ی تلاشهای علمی ،مجاهدتها ومعنویات و... شهید را گردآوری نموده و همراه با برگزاری اولین یادواره‌ی شهید دهداری-رضوان‌الله‌علیه- به صورت یادنامه ای عرضه کنند.

   لذا از تمامی عزیزانی که هرگونه خاطره ویا آثاری از زندگی علمی، پژوهشی ،فرهنگی،اجتماعی،اجرایی،مدیریتی،اخلاقی،معنوی وجهادی شهید دراختیار دارند ، خواهشمندیم با این ستاد ارتباط برقرار نمایند.

 تلفن: 6 - 7835504 (0251)

فکس: 7835503 (0251)

همراه: 61 25 251 0919

 ایمیل: s.dehdari@yahoo.com

نشانی ستاد:قم-خیابان معلم- قبل از بیت حضرت امام(ره)- ساختمان دفتر مطالعات دینی جوانان- طبقه دوم،ستاد یادواره‌ی شهیددهداری




کلمات کلیدی :

فراخوان یادواره شهید دهداری

ارسال‌کننده : ستاد یادواره شهید دهداری در : 86/4/18 7:26 صبح

به نام خدا

تلفن به صدا درآمد یکی از رفا بود که راجع به یادواره شهید دهداری چیزایی می گفت:بیا فلان جا بچه ها هستند تا برای یادواره صحبت کنیم

قرار شد وبلاگ رو کمی سرو سامان بدیم.

فراخوان یادواره شهید دهداری در موضوعات زیر دوستان و شاگردان استاد را دعوت به همکاری می نماید:

1. خاطرات

2. مقالات

3. دست نوشته

4.سخنرانی

5.نوع مشاوره

6.عکس و فیلم

لطفا پیغام های خود را همین جا در بخش کامنت ها درج کنید

تا انشاء الله با جمع شدن مطالب بشه یه کتابی از آنها درآورد.

یا مجموعه آنها را در یک سی دی جمع کرد ان شاء الله

فعلا همین

تا بعد!




کلمات کلیدی :