سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از دنیا نزد تو آید بستان و از آنچه به تو پشت کند روى بگردان ، و اگر چنین نتوانى بارى جستن را از حد در نگذرانى . [نهج البلاغه]

فراخوان یادواره

ارسال‌کننده : ستاد یادواره شهید دهداری در : 86/4/22 9:1 عصر

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب/23)

شهادت هنر مردان خداست .امام خمینی(ره)

جانباز شیمیایی حجت الاسلام و المسلمین شهید داوو د دهداری – رضوان الله علیه - در طول زندگی پرکار و بربار خویش الگوی عینی و عملی زندگی مردان خدا را به ما نشان دارد و آن را با ختم به شهادت بیش از پیش تایید و تفسیر نمود .

   همه ما که در خانه و جبهه و حوزه و دانشگاه و ... او را دیده ایم ، مجاهدت دلیرانه اش را در سالهای دفاع مقدس و تلاش و خستگی ناپذیری وی در خدمت به مردم و دست پر مهر پدرانه اش را بر سر سربازان امام زمان (عج) ، نیز شوق او به عبادت حق و ارادت به آسان اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) را شاهد بوده ایم .

    همچنین توفیقات ایشان در راه کسب علم و معرفت در فقه و تفسیر و فلسفه و ... و اشتیاق وصف ناپذیرش را در اشاعه فرهنگ انتظار و مهدویت ،دیده و شنیده ایم .

    ... او پس از سالها تحمل رنج ناشی از مجروحیت شیمیایی در سوم مهر 1385 مصادف با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان ، به دیار وجه الله شتافت و ما را تنها با یاد شیرین و خاطرات زیبای خود رها کرد .

   اینک در راستای گرامیداشت یاد وخاطره‌‌‌ی این شهید بزرگوار ودر آستانه‌ی سالروز شهادت استادشهید ،جمعی از شاگردان و ارادتمندان ایشان با فراهم نمودن مقدمات مرکزی تحت عنوان «ستاد یادواره‌ی شهید دهداری-رضوان‌الله‌علیه-» برآن شده اند آثار (مقاله، دست نوشته،عکس، فیلم و ...) ،ایده ها ی اجرایی وپژوهشی وخاطره‌ی تلاشهای علمی ،مجاهدتها ومعنویات و... شهید را گردآوری نموده و همراه با برگزاری اولین یادواره‌ی شهید دهداری-رضوان‌الله‌علیه- به صورت یادنامه ای عرضه کنند.

   لذا از تمامی عزیزانی که هرگونه خاطره ویا آثاری از زندگی علمی، پژوهشی ،فرهنگی،اجتماعی،اجرایی،مدیریتی،اخلاقی،معنوی وجهادی شهید دراختیار دارند ، خواهشمندیم با این ستاد ارتباط برقرار نمایند.

 تلفن: 6 - 7835504 (0251)

فکس: 7835503 (0251)

همراه: 61 25 251 0919

 ایمیل: s.dehdari@yahoo.com

نشانی ستاد:قم-خیابان معلم- قبل از بیت حضرت امام(ره)- ساختمان دفتر مطالعات دینی جوانان- طبقه دوم،ستاد یادواره‌ی شهیددهداری




کلمات کلیدی :